2010. augusztus 18., szerda

Torta, kicsit retrósan

(Retro cake)

Ez egy ifjú hölgy szülinapi buli sorozatának első tortája. Rám volt bízva a díszítés, retrós tortát még nem csináltam, jó alkalomnak véltem kipróbálni ezt is. Nekem nagyon bejött a végeredmény, és az ünnepeltnek is tetszett.
Elég egyszerű elkészíteni ezt a díszítést, sok eszközre nincs szükség. Mindössze 3 különböző méretű ovális kiszúróra kell a kezünk alá, de kör alakúval is kivitelezhető a dolog. Csináltam a szegélyre pár gyorsrózsát is(mert szerintem ehhez a mintához inkább ez illik, nem pedig az élethű társa), hogy csajszisabb legyen az egész, szerintem feldobta a tortát.
A torta belül csokitorta, pudingos-csokis-vajas krémmel.

Folyt. köv.

11 megjegyzés:

egy pici írta...

Nagyon jól néz ki!.Nekem is tetszik ez a stilus!

Pixie Pie írta...

Nekem nagyon tetszik ez az egyszerű de nagyszerű díszítés. És különösen szépen burkoltad!

Bianka írta...

Szeretnék én is egy ilyen tortát

Moha írta...

Nekem nem a kedvencem a retró stílus, de ez nagyon jól sikerült! A színeket, formákat nagyon jól eltaláltad, az egész összhatás remek!
Ügyes vagy, mint mindig:)

családi tűzhely írta...

Gyönyörű lett, mint mindig.

Liza írta...

Nagyon szép lett, igazi retró hatás!

sedith írta...

Gyönyörűűű! Hogy micsoda ötleteid vannak!:)

Kiskukta írta...

Egy pici, köszi!

Pixie, vagy csak most jobban sikerült lefotózzam, és szebbnek néz ki, én nagyon sokat elrontok a fotózással (ami élőben ugye nem hiba, csak ti nem látjátok úgy ahogy kellene)

Bianka, mikorra?

Moha, köszönöm! Én így tortákon kedvelem, főleg ezt a visszafogottabbat.

Családi tűzhely, köszönöm!

Liza, örülök, az volt a szándékom!

Sedith, azért ez nem egy olyan nagy ötlet, beírod a keresőbe hogy retro cake, képeket keress, és sok-sok ilyen stílusú tortát találsz. És nemrég Egycsipet is csinált egy retrósat, és nem is egyszintest, nem is hagyományosat, hanem topsit. Itt megnézheted:
http://egycsipet.blogspot.com/2010/06/osszevisszasag.html

Attilalívia írta...

Hát ez fantasztikusan szép :-)
Én is örülnék egy ilyennek :o)

Üdv Lívi

Névtelen írta...

Nagyon jó lett ez is... persze nem is csodálkozok. :) Üdv. Orsi (swe)

Névtelen írta...

aszti, szép tortát csináltáááááááááál!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails