2011. november 24., csütörtök

Egy kis nyár a borús őszben






Számomra a napraforgó nyári virág, így ebben a tortában a nyarat bele kellet csempészni az ősz színeibe.
Kíváncsi voltam kiszúró hiányába milyen napraforgót tudok majd készíteni, de szerintem első napraforgós próbálkozásnak jó lett, ha kíváncsiak vagytok majd lefotózom hogyan is csináltam :).
Az őszi márványos alapra is kíváncsi voltam, használtam hozzá kevés pirosra festett fondant, mondjuk 1/5-e, kb. 2/5 erőtejes sárgát (mint a napraforgó szirma), és 2/5-öd nem túl erős barnát. Azt a hatást értem így el amit szerettem volna:)
Jó volt elkészíteni ezt a tortát!!!

13 megjegyzés:

Adél írta...

Nagyon szépre sikerült ez a torta!

Gabi, a tortatanonc írta...

Kis napsütéses-hangulat ezen a borult napon... Nagyon szép lett!
Én nagyon kíváncsi vagyok, hogyan készültek a virágok - egy pillanatra sem jutott volna eszembe, hogy nem kiszúróval készültek, ha te magad nem írod le!

Zsóka mama írta...

Gratulálok! Mintha én kaptam volna,úgy örvendtem e gyönyörűségnek!

Éva írta...

Csodálatosan szép a tortád! A virágok is nagyon szépek, de annyira különleges maga a torta borításod, teljesen olyan mint ha bársony lenne?

Ditta tortái írta...

Nagyon szép,a színek nagyon tetszenek!

Tortabirodalom-Orsi írta...

Nagyon kellemes színei vannak! Szép torta!

Névtelen írta...

Nem kell neked kiszúró, anélkül is csodásak lettek a napraforgók! Lenne egy kérdésem: a fondantot hogy színezed? Nekem zselés festékem van (Wilton), a kész fehér fondantba gyúrjam bele, vagy a víz mennyiségéből vonjam le, és a készítés során adjam hozzá?
Ibolya

Katucikonyha, írta...

Nagyon szép, nyáridéző torta lett. Simán azt hittem, hogy kiszúróval készítetted a kis napraforgókat. Engem érdekel, nincs nekem sem kiszúróm! :-)

H. Mária írta...

Szuper lett!:) Jók a virágok.

Unknown írta...

Nagyon szép lett! Imádom a virágokat :)

Névtelen írta...

Szia KUKSIKAM!
Szep lett ez a torta is.Tudod elso ranezesreha a viragot lekepzeled rola akkor egy igazi tudomanyos "torta is . Igazi Venusz vagy Jupiter!3D-ben igazi unikum lenne. Ez csak 1 otlet! A napraforgo titkara en is kivancsi vagyok. Sok tovabbi sikert!!Pusszantas: ILDIKO

Bianka írta...

ÁÁÁÁ de gyönyörű

Biró Anikó írta...

Nagyon szep torta es a viragok...hat azok a kedvenceim lettek:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails