2010. október 23., szombat

Szív torta 4


Belül csoki torta, de nem a megszokott főzött krémes, hanem pudingos tejszínes.

26-os formában sütöttem 4 tojásból szokásos tortalapot, kihűlés után 3-ba vágtam.

Hozzávalók a töltő krémhez:
500 ml tej
1 db csokis pudingpor
5 ek cukor
100 g étcsoki
4 dl tejszín
1 dl tej
1 ek zselatin
ízlés szerint porcukor a tejszínhez

A szokásos módon pudingot főztem, majd beleolvasztottam a végén a csokit is, kihűtöttem. A zselatint az 1 dl tejben oldódásig melegítettem. A nagyon hideg tejszínt felvertem (+ porcukor, ízléstől függően). A pudinghoz adtam pár kanál tejszínt, simára kevertem, majd a egészet simára kavartam. A végén a zselatinhoz adtam pár kanállal a kész krémből, majd állandó keverés közben hozzáadtam a zselatint a krémhez.
Tortagyürűbe tetem egy tortalapot, rátettem a krém felét, rá a másik tortalap, rá a krém másik fele, tortalappal zártam. Egy éjszakát dermedt a hűtőben, utána szabtam ki belőle a szívet, majd ketté vágtam, sima vajkrémmel fedtem, hűtöttem kicsit, majd díszítettem. Sima vajkrémmel írókáztam.

8 megjegyzés:

Macus írta...

Megint szép, nagyon tetszik.

Tücsök Bogár írta...

Elbűvölő :) !

Mary írta...

Csodálatos! :)

nelly írta...

Te olyan, de olyan ügyi vagy! Gratulálok!

szindi írta...

Nagyon szépet alkottál már megint!:)Gratulálok!:))

Kati írta...

De szép! :-)

Névtelen írta...

Andi írta:
szia!gyönyörűek a tortáid! Virágos kiszurót hol lehet kapni?

Kiskukta írta...

Andi, pl. itt:
http://www.soregi.hu/#?id=4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails