2011. június 27., hétfő

Női felsőtest torta





Sokat gondolkodtam, hogy ezt a tortámat feltegyem-e ide vagy sem, végül feltettem, mint látjátok... Úgy gondolom, hogy ennyi még belefér, ettől pikánsabb tortát nem is csinálnék, mivel csak olyat csinálok, amit gyermekeim is nyugodt szívvel megláthatnak. Ezt is látták, tetszett is nekik, a végeredmény nekem is tetszik, ezért nincs miért rejtegetnem, azért sorozat gyártást nem szívesen készítenék belőle:)

A kérés az volt, hogy szolibarna női test legyen, rózsaszín fehérneműben, belül gesztenye ízesítéssel.
30,5x18,5-re állítva a sütőkeretem készítettem egy 3 tojásos kakaós lapot, majd 3-ba vágtam.  Ehhez készítettem  2 adag tejszínes gesztenye krémet amivel töltöttem a tortát, kívülre meg főzött kakaós krém került, ebből kb. bő adag szükséges (mondjuk 4 tojásra számolva).
A cicihez én nem sütöttem lapot, úgy voltam vele, hogy lesznek leeső részek, abból megoldom, és a vállrésznél amit levágtam, abból ki is jött mindkét mell , persze miután felragasztotta,m gömbölyűre kellett faragni.
A solibarna színt 2az 1-ben kávéporral (1 adaghoz 3,fél tasak ment bele), és egy nagyon kicsi kakaóval értem el, amiket még a gyúráshoz hozzá tettem.

Nem volt rossz elkészíteni ezt a tortát, de azért megállapítottam, hogy nem ez az én műfajom :)

19 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon jó lett a női felsőtest tortád. Ízléses kivitelezésű, jól mutat. Semmi szégyellnivaló nincs benne, a gyerekek tv-ben, magazinokban sokkal "olyanabbakat" látnak.

Eszter írta...

Nagggyon jó lett! Szerintem is símán belefér a "határokba".
Gratulálok hozzá!

Kricky írta...

Nagyon kis csini lett! nekem tetszik! És ismét csodás szép a burkolás! :)

Millye írta...

Ügyesen megcsináltad ezt a tortát is! Nagyon profi munka és valóban ízléses!

Mary írta...

Szép lett szerintem is Noémi! :)
Persze mint mindig! :)

Zsóka mama írta...

Szép munka!
Gratulálok!

Kiskukta írta...

Köszönöm mindenkinek:)

Timi írta...

Szuper! :)

sütimanó írta...

Nagyon nagyon szép lett!!!!!
A baby dollon lévő mintázásról írnál bővebben,ha kérhetném????

Kiskukta írta...

Kedves Sütimanó! be lehet szerezni textúra lapokat, aminek segítségével mintázni lehet a fondant felületét, nekem pl. ez van meg:

http://www.soregi.com/#id=4&c=1469&p=965

Könnyű vele dogozni, a kinyújtott fondantra rákell tenni ezt a lapot, rányomkodni, és már mintás is, pakolhatod ahová szeretnéd. Az ára viszont borsos, ha csak házi használatra készíted a tortákat nem biztos, hogy megéri beruházni...

admin írta...

Szia!
Hát ezt is sikerült megsütnöm! :-)
Most használtam először a Te piskóta receptedet, és hát tényleg nagyon-nagyon finom lett! Igaz, több tejet kellett hozzá használnom, mert nekem is nagyon bekeményedett, de csak lazítani kellett rajta egy kicsit.
Köszi a sok receptért, tanácsért, ötletért, stb..., és bocsi, hogy néha meggondolatlanul kérdezek! :-DDD

http://bogyokonyha.blogspot.com/2011/07/cicitorta.html

Betty írta...

Szia! Nagyon szuper ez a torta, szeretném elkészíteni holnap a páromnak. Pár kérdésem lenne a fondant-al kapcsolatban: miért nem jó hozzá 3 in 1 kávépor? Ebből mennyi kerül bele és mikor?
Csak így tovább,várom válaszod, ha még nézegeted a kommenteket.

Kiskukta írta...

Betty, lehet sima instant kávé is, nálam általában ez van itthon. A 3 az 1-ben kávéban van valami ami tönkreteszi a fondant állagát, a 2 az egyben nincs.
Belegyúrhatod utólag is, de akkor pár csepp vízzel old fel előtte, de hozzá lehet adni a begyúráskor is.

Névtelen írta...

szia! Nem tudom lehet-e egy kérdésem de azt szeretném megkérdezni hogy amikor színezted a női tetshez a barnát melyik kávéra gondolsz mait lehet venni ilyen kis tasakokban? Előre is megköszönöm ha válaszolnál. Ha itt nem is az e-mail címem. pintereniko9@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Szombatra szeretném elkészíteni anyukám esküvőjére ezt a tortát. Leírnál nekem mindent részletesen ? ( kis.meli@citromail.hu) előre is köszönöm !
Melinda

Renuus írta...

Szia. Nekem Barátomnak van szülinapja és szombaton tartjuk neki és elszeretném készíteni neki a tortát,mert nagyon megtetszett, egy kérdésem lenne amit nem tudom hogy kell megcsinálni. A tortához a ciciket miből kell megcsinálni milyen alapanyagokból? előre is köszönöm a válaszodat.

itt az email címem: renuuskaah@gmail.com

Unknown írta...

Szia!
Én is szeretném elkészíteni ezt a tortát a páromnak a közelgő szülinapjára. Kérlek, ha van időd küld el nekem is a részletes elkészítését :)

ide küldheted: anna080@freemail.hu

Köszönöm előre is.

Unknown írta...

Szia. Nagyon szép és szeretném elkészíteni . El tudnád nekem küldeni a pontos leírását és hogy mivel és hogy színezted a testet és a ruhát. Köszönöm előre is.
clau.viktor88@gmail.hu.Szerdán csinállnám meg. :)

Unknown írta...

Szia nagyon szep lett szeretnem elkesziteni a paromnak. eltudnad küldeni a pontos leirást hogy csináltad.elöre is köszönöm.csabanebodi749@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails