2012. június 15., péntek

Pillangó torta



Legegyszerűbb módját választottam a pillangókészítésnek. Egy sima kerek betöltött tortát kettévágtam, majd nem tejesen középen kis háromszög alakú mélyedést vágtam bele. Ezután kentem be fondant alá való krémmel, majd behűtöttem. Bevontam mindkettőt külön külön, és kicsit megdöntve illesztettem egymáshoz, hogy optikailag tűnjön jóval nagyobbnak a két felső szárnyrész.
A képen nem látszik, de a rózsaszín alap csillámporral van "megszórva", a képen csak úgy jön vissza, mintha imitt amott szemetes lenne a felszíne.

11 megjegyzés:

Unknown írta...

Gyönyörű lett a pillangód!Gratulálok, eszméletlen ügyes vagy :-)

marisz57 írta...

Nagyon szép lett, tetszik a színezése is!

Éva írta...

Csodaszép ez a torta!

Okki írta...

Nagyon szép lett a torta! :)

Névtelen írta...

Szia KUKSIKAM!
Az iiteni lanyok alkohollalvagy mas itallal pl:wodkaval kenik be vekonyan ahova felszeretned vinni a csillamport".Akkor jobban megtartja es lathato.En ezt igy meg nem probaltam, egy kicsi kirollnizott fondanton amit nem sajnalsz kiprobalhatod.A masik, esetleg sprayvel is lefujhatod.En PME "Luste Sprayt hasznalok esetleg ezust v. gyongyhazszinut ngyon vekonyan mer maskent elveszed-feded a fondant eredeti szinet akkor.Ps: Jo tanacsom! HA hasznalod EZT a sprait vmi kinti helyen hasznald es ne bent mert naggyon nehez eltavolitani ha a fujasnal a padlora, v. butorra kerul. Amugy szep lesz tole!
Puszika es szia! Szep lett!!!!!
ILDIKO

Edina írta...

Ez nagyon jó! Eszembe nem jutott volna, hogy ilyen egyszerű pillangó formát csinálni.

Zsóka mama írta...

Nekem is nagyon tetszik.
Gratulálok!

Kiskukta írta...

:)

TóthIbolya írta...

Szia! Én is próbálkoztam a pillangó tortával, de nem lett ilyen szép ... De ízre viszont zseniális lett, a piskótádat szoktam csinálni minden tortámhoz :)))

Zsike írta...

Szia,
Köszönöm, pont ilyen pillangó tortára gondoltam!!! Ez csodálastos!! Nagyon tetszik!!! Fondantal vontad be? Mennyi fondant készítése szükséges ehhez? A középső része vagyis a teste az teljes egészében fondant? Por alapú ételfestékkel betudom színezni a fondantot? Csillámport honnan tudok beszerezni?
Köszönöm előre is a segítséged!
Üdv,
Zsike

Névtelen írta...

Szia.Nemrég találtam meg az oldalad,azota csak így sütöm a piskotát,innen lesek mindent☺csodálatos minden.Köszönöm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails