2013. február 21., csütörtök

Kicsilánykám ovis szülinapi tortája



Ma 6 éve hogy  megszületett drága kicsi lányom, és látszik, hogy értelme egyre nő, egyre okosodik, ügyesedik. Az akarata is nő vele együtt. Nálunk már nem lehet meglepi torta. Konkrét instrukciókat kapok mindkét gyermekemtől tortaügyben. Kicsi lányom már hónapokkal ezelőtt tervezgette tortáit, és nézegette a neten a tortákat. Én mindig próbálom őket /őt lebeszélni konkrét tortáról, próbálom terelgetni az egyedi felé, nem mindig sikerült. Most is sok tortaötlet felmerült, Batmantól a Toy stori-ig (mert még mindig fiús vonalon mozgunk), végül ezen a héten sikerült dönteni. Kislányomban most csapódott le, hogy ő bizony jövőre már iskolás lesz, és neki hogy fog hiányozni az ovis jele... Egyből lecsaptam a gondoltra, és ajánlottam, hogy legyen akkor a jele a tortán valamiféleképp. A jele a színes gyöngysor. És ha már óvoda, akkor maradjunk az ovis jeleknél, és így került rá a süni, mert a Süni csoportba jár.  Süni kinézetében viszont nem dönthettem, keresni kellett a neten sünis képeket, és konkrétan azt kellett lerajzolnom (amit most sehogyan sem találok, elnézést a tulajtól, ha ismét rábukkanok akkor belinkelem). Mivel támaszkodós sünit választott rábeszéltem, hogy egy számnak támaszuk neki, és így lett  a történet kerek, és egy kis egyedi torta.

7 megjegyzés:

teller-cake írta...

Szuper-jól összehoztátok ezt Ti ketten, így együtt! Isten éltesse sokáig a lánykádat! :)

Zsóka mama írta...

Nagyon szép ez a torta !
Odetnek sok-sok boldog szülinapot!

Kiskukta írta...

Kisebbem nevében is köszönöm :)

Millye írta...

csodálatos tortát készítettél a kicsilánynak! :) Boldogságos születésnapot neki! :)

Kiskukta írta...

Köszönjük!

ILDIKO írta...

Kuksim!
Istenke eltesse sokaig lanykadat eroben-egeszsegben, szerencseben! Sok boldog szuletesnapot!
Van itt meg vmi amit talaltam neked. Pioenroos:punkozsdirozsa keszitese mindenfajta draga speci kiszuro nelkul. Nekem megtetszett.
Szia! Tovabbi jo tortazast!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=215762

Kiskukta írta...

Ildikó, köszi! Amúgy hasonló elven készítettem én is ilyesmi virágot, csak az ettől jóval kezdetlegesebb:
http://kiskukta.blogspot.hu/2011/02/nagyvirag-keszitese.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails