2009. október 23., péntek

Torta, súlyemelőnek





Nem is akarok sokmindent hozzáfűzni... beszélnek a képek úgy is.
Egy észrevétel csupán: A borító fondantot 2 az 1-ben kávéval (Aldis) színeztem, a 700 gr fehér fondanthoz 4 tasakkal gyúrtam be, így lett ilyen kellemes drapp színe, viszont pettyes maradt, mivel itt padlót akartam vele úgy is jelképezni nem volt zavaró, de olykor ez zavaró lehet. Amit észrevettem vele kapcsolatban, ami megmaradt a szélekről azt kb 20 perc múlva újból átgyúrtam, ekkor eltűntek a pettyek, vagyis kell neki annyi idő, hogy felodódjon a kávéból a barna szín is (gondolom az instant kávé).
Az emberke testét fehér és kávés fondantból gyúrtam össze.

19 megjegyzés:

egycsipet írta...

Nagyon aranyos lett! :)))

Süti Bazár írta...

Hát ez haláli!!! A köldöke, meg a haja, az csúcs! :D
De összességében is! Megint egy mestermű!! :-))

Kiskukta írta...

Egycsipet köszi!

Yasmine, nekem is tetszenek az említett területek, amúgy ennek a kis figurának az elkészítése terápia volt nekem, nagyon élveztem. Köszi.

Andi/cuki írta...

Nagyon szuper,mint mindig.:-)) A tesóm focizik,meg kéne próbálnom egy focistafigurát....

Kiskukta írta...

Andi, ha gondolod állj neki, marcipánnal is próbálkozhatsz, és akkor még nem is kell gyúrjad a fondantot.

ágota írta...

:))) Ha ezt Lackfi János látná, ajánlom mindenkinek olvasásra a Kövér Lajosról szóló könyveit !

szepyke írta...

Mivel ma kivittem a szemetet, amiben én nem tudom, hogy mi a franc volt olyan nehéz, de majd megszakadtam, tehát mint egy súlyemelő mentem a kukákhoz, akkor nekem jár ilyen, ugye???
Viszont én valahogy szebb vagyok, legalábbis hosszabb a hajam, és vörös a hajam, meg melltájékon is "kicsit" izmosabb vagyok, jah, és lehetne rajtam több ruha, mert ez így topless lenne..... Olyan lehet?:))))

reka írta...

huhaaaaaaaaaaaaaa...teljes amulat. Ez igen! Nagyon ugyi vagy (de en ezt mar regrol tudtam ;))
Kar, h olyan messze vagytok...neha elmennek "mesterseget lopni"...Varom a tovabbi otleteket, receptet (a Kiralyfi-d nekem is nagyon bevalt - tudod a suti, nagyon izlett, alig varom h ujra megsussem).

Edó írta...

Hogy te milye precizen megformaltad az izompacsirtat,le a kalappal!Aranyos lett nagyon:)Minden elismeresem,valaki azt mondta, hogy tutti cukrasz vagy..

Kiskukta írta...

Olzka, üdv itt! Nem tudom mit mondana Lackfi János. Talán hogy milyen ügyesen edz Sovány Laci, vagy hogy már megint mit eszik
Kövér Lajos?

Szepyke, megérdemelsz egy mini Szepyke bábocskát, kukával a kezébe, csak küldj egy képet magadról és a kukádról:D Még a ruha szinét is megválaszthatod!

Réka, nagy meglepetést okoztál! Gondolom Dobai Réka vagy, vagy nem? A kirákyfit én is nagyon szeretem. Azért nem lakunk olyan nagyon távol, jöhetnél "mesterséget lopni" de tényleg...

Edó, köszi! Megmondhatod a valakinek, hogy nem vagyok cukrász, nem is dolgoztam hasonló munkakörbe, jelenleg is hobbi szinten űzöm a dolgot, barátok römére.

Gál Edith írta...

Maskor is mondtam; most megint.
Nagyon ugyes vagy! Le minden kalappal!
Kellemes, aldott hetveget nektek!

reka írta...

igen, az a Réka vagyok...:)

Brigitta írta...

Nagyon szuper!:)))Puszka!

Kiskukta írta...

Edith, köszi szépen! Nektek is áldott hétvégét!

Réka, akkor jól gondoltam!:D

Brigi, köszi, neked is puszi!:)

szepyke írta...

:DDD
Kuktával még ok, de kukával???:))))))

Kiskukta írta...

Na jó, lehet a te kezedben is súlyzó!:D Mit szólsz? Szépy edzés közben. Jó lenne nem? :)))

margit2 írta...

Jó, hogy átnéztem, itt még több fotó van róla! Nagyon klasszul összehoztad! De már Te igazán belejöttél a formázásokba! :-)

Hanna írta...

Nagyon ötletes!:-) Ügyes vagy nagyon!

Kiskukta írta...

Margitka, köszönöm!

Hanna, neked is köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails