2010. április 11., vasárnap

Díj


Újból díjat kaptam, Sütis nénétő, Egycsipettől, Valitól, Szannalinától (ez igazi meglepetés volt, nem ismertem eddig a blogját), Ottistól, Amitól, Edithtől nagyon szépen köszönöm nektek, igazán megtiszteltetek vele!
Többen is írtátok, hogy a tortáim miatt kapom, ezért akiknek továbbadnám azok többek között a tortázós barátnőim:
Vica
Kricky
Brigitta
Kiskanál Orsi a gyönyörű sütikért
Raindrop a fantasztikus szép képeiért
Macus a gyönyörű kézimunkáiért
Belly mert írásaival mindig meglep
Fogadjátok tőlem szeretettel!

A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet(megtörtént).
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba
7) betartom a szabályokat

Becenév: általában nem becéznek

Lakhely: kisváros

Magasság: lényeges ez?

Névnap: nemsoká

Foglalkozása: jelenleg háztartásbeli

Testvérek: 2

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: szintén magyar

Gyűjtemény: nem gyűjtök semmit különös szenvedéllyel

Cipőméret: szerintem ez is lényegtelen...

Iskola: volt egypár

Kedvenc tantárgyak: biológia

Hobbi: jelenleg a torta készítés és blogírás

Zsebpénz: már kinőttem abból a korból

Kívánság: nem sorolom, sok van

Álom: akik rendszeresen olvasnak tudják

Szerencseszám: nincs

Szeretne találkozni: sok mindenkivel, szintén nem írom, hosszú lenne a lista

Háziállatok: egy kutya egy macska

7 megjegyzés:

Macus írta...

Köszönöm, aranyos vagy.
Hamarosan eleget teszek az elvárásoknak.

sedith írta...

Szia, Kiskukta! Gratulálok, te különösen megérdemled!:) (Amúgy... Szannalina a testvérem és régóta követi a blogodat.:))
Puszi

Belly írta...

Köszönöm!

Engem is meglepett,hogy megleplek.Miért?

Kiskukta írta...

Macus, megérdemled!

Sedith, köszi! Rájöttem hogy a húgod, de látszik rajta, olyan ügyes mint te!

Belly, talán azért mert ismertelek régebb személyesen is, és nem is gondoltam, hogy ilyen írói vénával rendelkezel:))

Raindrop írta...

Nem is tudom mit mondjak...
Épp a tortáid csodálatából jövök ehhez a bejegyzéshez, elképesztően ügyes csaj vagy! :)
Szívből köszönöm, hogy gondoltál rám! :)

Kiskukta írta...

Raindrop, megérdemled, szívesen!

Orsi írta...

Szia!
Nagyon köszi a díjat!
Bocsi hogy csak most,de mostanság nem voltam gépközelben!
Tetszik ez az (új) külső!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails