2010. szeptember 28., kedd

Barbie torta

Nem volt netem pár napig, gondolom észre vettétek, de azért nem ültem tétlenül ezidő alatt sem, készült jópár torta a konyhámban, amit szépen sorban megis mutatok nektek.
Kezdem ezzel a Barbival. Belül a Barbi vaniliakrémes málnadarabokkal, a rét alatta meg csokitorta.
Én egy nagy lapot sütöttem ehhez a tortához (nagy gáztepsi méretűt, 5 tojsából a szokásos kakaós tortalapot), és abból vágtam ki az alaphoz a nyújtott kör formát, és a Barbihoz különböző méretű köröket. Azért csináltam így, mert egyszerűbbnek tartottam ezt, mind sok kis kört külön megsütni. Szerintem máskor is így fogom csinálni, jó módszernek találtam.
600 ml tejből főztem pudingos krémet a Barbihoz töltésnek, épp elég volt, fondant alá, és az alapba 2 adag főzött kakaós krém készült, majdnem mind elfogyott.

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát igen, kicsit ritkábban de annál hatásosabban bukkansz fel. :)
Nekem is kell egy ilyen torta, közeleg a lányok szülinapja...
Nagyon szépen sikerült!

egy pici írta...

Nagyon jól néz ki!!
tetszik ez a megoldás!

Vézna írta...

Vkinél láttam, hogy a Barbie-s részét kuglófból csinálta :),annak már eleve lyukas a közepe :)

Kiskukta írta...

Erika, akkor készítsd el nekik!:))

Egy pici, köszi, én is jónak találom.

Vézna, én is láttam már a kuglófos megoldást, de nem tartom túl szerencsésnek, mert általában túl széles lesz a Barbi csípője vele. A lyuk meg szerintem nagy hozzá, legalább is az én sütőmbe kotyog a Barbi, így meg olyanra faragtam, meg akkora lyukat szúrtam ki amekkorára szükségem volt.:))

Gál Edith írta...

Háááát, már nem is tudom,mit mondjak....FANTASZTIKUS!!!

Milllye írta...

NAgyon szép lett ez a tortád is :) Ügyes vagy!

Mary írta...

Szép mondhatni nagyon szép!

TóthIbolya írta...

Szia!
Örülök hogy ismét írtál és tettél fel képeket!
Nagyon tetszik a Barbis torta, szépen meg van csinálvan, bevallom nekem 5-ból csak egy lett szép!!
Le a kalappal előtted, a többi torta is gyönyörű.
Ibolya
ui: Szombatra esernyő formájú tortát akarok sütni, remélem sikerülni fog. küldök neked róla képet.

Kiskukta írta...

Millye, Edith, Mary, köszönöm!

Ibolya, várom a képet!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails