2010. november 13., szombat

Pónis torta




Milyen tortát szeretnél? Kérdezte az anyuka a kislányt. A válasz: rózsaszín, fekete, fehér és pillangós. Anyuka szerint a pónik is nagy kedvencek, így született meg a fejembe ez a díszítés. Tetszett a végeredmény az anyukának, remélem a kislány tetszését is elnyerte.

Belül csoki volt a kérés, így dobos krémet készítettem, kakaós tortalappal.

A pónihoz nyomtattam egy sablont, kivágtam, majd megfestetem a körvonalakat, ezután helyeztem rá a sörényt és a farokrészt.

18 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Ez még szebb mint az előző:),a kislánynak biztos örömöt szereztél

Mary írta...

Gyönyörűen szépséges ez a tortád is Noémi!:)

Tímel írta...

Gyönyörű !
Ettől a tortától tapsikolnék a szülinapomon az tuti :)

Anyatigris írta...

Nagyon szép lett!:)
A pillangóidat hogy készíted?
Hogy tartja a formáját, meg lenyomatos is....:)

Nudleee írta...

Szia! :) Nagyon szép kis bájos lett ez a torta! Gratula! Az előbb néztem a nesszeszereset is, az is klassz! Látom jól tudod hasznosítani a textúra lapodat!

egy pici írta...

Nagyon szép lett!

Balwin írta...

Ez nagyon klassz lett! Gyönyörű :) Csaptam is a homlokomra rögtön, ahogy megláttam; adtál egy jó ötletet a lányom névnapi tortájához :) Ő is szereti a "Kicsipónikat".

Gál Edith írta...

GYÖNYÖRŰ!!!!

Ami írta...

Milyen bájos és szép!
Megint gratulálok, mert nagyon nagyon ügyes vagy :)

H. Mária írta...

Milyen finom lehet. :) Szép!:)

Bianka írta...

Gyönyörű

nelly írta...

Mindig örömmel gyönyörködöm a meseszép tortáidban! Biztos nagy sikert fog aratni ez is!

Andi/cuki írta...

Csúcsszuper!:-))

Vali írta...

Mint mindig nagyon szép a tortád és az ötleteid meg fantasztikusak.

Kiskukta írta...

Ditta, Mary, Tímel, Egy Pici, Edith, Ami, Mária, Bianka, Nelly, Andi, Vali köszönöm!

Anyatigris, ez a fajta kiszúróm van hozzá:
http://www.soregi.com/#?id=4&c=582&p=1401
Ebben van textúra lap is, így meglehet vele mintázni is a pillangót, szárítani meg egy meghajtott kartondarabon szárítom kb. fél napot, és már kész is. Nem nehéz, csak időben kell elkészíteni.

Nudleee, köszi! igyekszem sokrétűen felhasználni már ha van:)

Balwin, örülök ha ötlettel szolgáltam neked!

Reka írta...

Gyonyoru ez a torta, nagyon ugyes vagy !!!!

margit2 írta...

Szerintem nagyon megörült ennek a tortának a kislány! :-)

Kati írta...

Jujj, de szép! :-)

(Én is készítettem egy pónisat, de nem mertem fondantal nekivágni, így maradt a krémmel való díszítés.
... de az enyém nem lett ilyen szép. :-P)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails