2011. július 30., szombat

Traktor torta bálázóval és az ellenség....




Jármű tortát eleve nem igazán szeretek készíteni, de most ezt még tetézte az is hogy iszonyatos nagy a páratartalom felénk... Gyakorlatilag a fondanttal kínszenvedés dolgozni. Tapad, ragad, szakad, vizesedik, és minden rossz elmondható ilyenkor róla. A piros amúgy is rosszabb állagú a festék miatt, a feketéről nem is beszélve, azt csak sötétebb szürkére sikerült most színezni, így is ment szét a kezem alatt...
Az ablakot nem így terveztem, hanem a hogy az ablak legyen alul, majd rá a piros borítás, végül ablak helye belőle kivágva, ezt sem tudtam megvalósítani. A szürke részt az ablak részére először rá is ragasztottam tortára, következett a pirossal való bevonás, de eközben a szürke ablak rendesen lecsúszott...., csúnya lett volna ha utólag vágom ki az ablakhelyet, így ragasztottam kívülre is ablakot, tehát az ablak helyén 3 réteg fondant van. Ez ilyen, de első traktor.  Jó időben sokkal szebben kivitelezhető, most ennyire futotta.
Az elképzelésem az volt, hogy a traktor az érett búzamezőben halad, ezért került alá az aranysárgás borítás, hát ez sem lett az igazi, inkább olyan mintha sárban akadt volna el a traktor, de van ötletem az élethűbb kivitelezésre, talán egyszer még meg is valósíthatom...

16 megjegyzés:

Biró Anikó írta...

Nagyon jól sikerült...

Echan írta...

Szép munka. :)

marisz57 írta...

Szerintem első traktornak nagyon jó!
A legközelebbire meg megvan már az elképzelésed, úgyhogy minden rendben van.

martinelli írta...

Kedves Kiskukta
Szeretnék átadni neked egy díjat, fogadd szeretettel!
http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/07/ismet-dijat-kaptam.html

Tortabirodalom-Orsi írta...

Szerintem nagyon aranyos lett! Sajnos sem a meleg, sem az esős idő nem jó a borításnak. Most burkoltam be egy 3 emeletes esküvői tortát, igaz unideccel, de szerencsére semmi baja. Jobban bírja, mint a fondant. :) Nem próbáltad még?

Edó írta...

Hát ezzel én is így vagyok..2 pernél tovább nem lehet kint tartani a fondantot,kész katasztrófa nyáron dolgozni vele.Nagyon szép lett a traktorod!

Katucikonyha, írta...

A tortán megint nem látszik a "szenvedés", mert aranyos lett. :-)

PiciJuci írta...

Ne legyél elégedetlenek, sokan a fél karukat adnák egy ilyen minőségű munkáért.
A fondant gonddal mindannyian küzdünk nyáron.

Okki írta...

Szerintem nagyon jól sikerült, főleg hogy első traktorod volt!
A következővel majd jobban meg leszel elégedve! :)

Éva írta...

Ez csodás ahogy megtudod csinálni! Bár csak én is tudnék ilyeneket készíteni a kis unokám biztos örülne neki! Búzamező vagy sár, teljesen mindegy a traktor a lényeg!

Zsóka mama írta...

Én is díjazom a munkádat. Jó ez!

Bianka írta...

Nagyon aranyos

Cecilia írta...

Nagyon jó lett! Annyira ügyes vagy, minden tortád tökéletes! Én ma 3 tortát készítettem és tettem vettem őket, hol beraktam a hűtőbe, hol meg kivettem,de akkor izzadt,nem tudtam elképzelni mi a nyavaja baja lehet. Annyira ragadt a fondant is míg felgyúrtam, hogy sokszor már jött, hogy kivágjam és nem tudtam, hogy mi a baja. Eszembe nem jutott volna, hogy a szakadó eső miatt. Köszönöm, hogy említést tettél róla ennél a bejegyzésednél:)

Borzi írta...

Nagyon jo lett igy is, hat igen a megleg nem kedvez ennek a munkanak. De te nagyon jol megoldotad.

haNa írta...

Noémi! Fogalmam sincs, hogy miről beszélsz!!! :)) Én csak egy klassz traktort látok meg én sárnak sem néztem az arany sárga alapot. Jóó, nem asszociáltam sárga búzamezőre sem, de sárra sem gondoltam, volna, ha Te ezt ide nem írod. :)) Szerintem ez is egy remek munka! :)

4Gyerek írta...

ez a meleg + eső ellenségnek szín tiszta igaz. Három gyerekemnek kell nyáron tortát csinálni, egynek télen. Na, a télinél ez az egy előny, amúgy útálom mikor a házban kell bulizni, mert kint se perc alatt sz*rrá fagynak.

Traktor a kínlódások árán is tuti lett.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails