2011. október 19., szerda

Kutyás torta


Dog cake



A torta tulajdonosának már harmadjára készítettem tortát szülinapjára, ezért most különösen aranyos tortát szerettem volna összehozni. Kutyás témakörben keresgéltünk az édesanyjával ötleteket, megtetszett neki egy torta,  EZ, és ebből kellett kiindulnom, egy szintesben gondolkodva.
Kicsit álomvilágba szerettem volna belevinni, ezért gondoltam, hogy a kék alapot felhő szerű díszekkel dobom fel, és a tappancsokat is ennek megfelelően készítettem el oldalára.
Csontokat a kutyus köré pakoltam, mert a kutya álma/vágya pedig egy jó kis szaftos csont lehet :)

A kutya megformálásához találtam egy nagyon jó kis videót, ami alapján könnyű volt elkészíteni a kutyust, a videót két részes, elő része ITT található, második része pedig  ITT.

9 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon aranyos lett a torta! Te mint mester megint nagyon ügyes voltál!

Pixie Pie írta...

Nagyon jó lett! Nekem a házikó tetszik a legjobban, nagyon szépen ki van dolgozva.

admin írta...

Klassz a kutyus is, na de a házikó falai...!

Fanó írta...

Szokás szerint egy szuper torta :)
Nagyon szépen megcsináltad!
A házikó tényleg csúcs szuper

marisz57 írta...

Remek ez is, mint minden tortád!

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon szép lett,és a kutyus pedig aranyos:))

Millye írta...

Csodaszép tortát készítettél ismét :) a felhőket miből csináltad?

Kiskukta írta...

Köszönöm :)

Millye, sima írókázáshoz használt tojáshab porcukorral felverve, vagy RI, ki hogy nevezi.

MKata írta...

Nagyon tetszik ez a torta! Ügyes vagy! :)
Kukk be hozzám:
http://amiketenfozok.blogspot.com/2011/10/dij-marisztol.html

Üdv: KAta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails