2011. október 9., vasárnap

SAD-Krisztina tortája



"Kedves ismerősöm kislányának készítettem ezt a Barbie tortát, amivel nevezni szeretnék.
A bevonót és a kerek torta tésztáját, krémjét a Te recepted alapján készítettem el. A fondant "Szilas" ételfestékkel színeztem, a zöld torta csokikrémmel töltött és Barbie szoknyáját puncs masszával készítettem. A kislány saját Barbie-ja alkotja a torta törzsét, amit 1 elfogyott háztartási törlő gurigájába bujtattam, és ezt alufóliával betakartam, erre jött rá a puncsmassza, amit baracklekvárral lekentem majd erre húztam rá a fondant. Ezt követően illesztettem össze a zöld tortát és a Barbiet.
A zöld torán lévő virágok nem sikerültek a legszebben, ez volt az első próbálkozásom, de azóta már próbáltam más technikával készíteni és szebbeket sikerült készítenem.
A torta átadását követően az 5 éves kislány megkérte a szüleit, hogy beszélni szeretne velem telefon; és így kezdte a mondandóját:
"Kriszta, ez a legszebb ajándék, amit valaha életembe kaptam!" :)"

1 megjegyzés:

marisz57 írta...

Szerintem nagyon bájos ez a barbi torta, ügyes vagy!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails