2013. május 20., hétfő

Szivárvány torta szerelmes békával




Szivárvány torta... Nem ez az első alkalom, hogy készítek ilyet, első alkalom után megfogadtam, hogy többet ilyet soha. aztán következett mégegy, és most ez...Erről kaptam belső képet is, nagyon örülök neki, és köszönöm, mert hát egy szivárvány tortánál nem is a külcsín a lényeges, hanem a belbecs. Hát mindenképp színpompás a belseje,  és a lapok közt fincsi fehércsokis krém rejtőzik, mert egy magyar embernek egy sima vajkrém túl egyszerű lenne.

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon cuki lett! Anyukám imádná, kedvence a béka...:)) Én is eljátszottam már a szivárványtorta gondolatával, de mindig elrettent a sok ételszínező. Bár szerintem Te tutira természetes színezőkkel oldottad meg! :)

Névtelen írta...

nagyon jó

JamiC írta...

Látom, hogy már régi a bejegyzés, de még hátha idetévedsz :)
Azt szeretném kérdezni, hogy te mivel fogod össze a sok réteget?
Én már kétszer csináltam ilyen sokrétegű szivárványos tortát, de mindig be kellett fogpiszkálózni, hogy egyben maradjon...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails