2010. február 21., vasárnap

Reklám

Az Aldiba nagyon jó sütési kellékeket lehet venni mától, többek közt állítható tortagyűrűt és sütőkeretet, 1490 Ft-ért, ami nem sok!!!, sőt nagyon jó árban van, egy cukrász boltban néztem ilyeneket, és 5000 Ft felett árulják.
Hogy még miket lehet venni azt ITT megtekintheti mindenki.
Én ezt a két fajtát láttam most a legjobb vételnek, mert kevés helyet foglal, és rengeteg tepsit, formát tudunk vele helyettesíteni. Mindkettőből 2-őt vettem, de csak 1-1 marad az enyém, de a képek kedvéért kibontottam mindkettőt, hogy látható legyen a különbség a méretek között.

A fenti képen látható a tortagyűrű, amibe tejesen összezárt állapotban 16 cm átmérőjű piskótát süt, teljesen kinyitva meg 30 cm átmérőjűt, oldalán centis beosztással. Ezzel már gyönyörű, szabályos emeletes torta süthető, és csak egy kerettel megoldható. Ennyiért jóformán az ember egy kapcsos tortaformát sem vesz, és az csak egy méretet süt.

A másik a sütőkeret. Ez hosszában és széltében is állítható, a fenti képen látszik teljesen kinyitva (szinte a teljes kép), és jobb oldalt fent pedig összezárva.
Ez is nagyon hasznos, mert kockára is állítható, így egy kocka torta készítéséhez nem kell faragni a piskótát.
Sőt van hozzá egy belső osztó, így azt is megtehetjük, hogy egyidőben sütünk egy kakaós és egy sima piskótát.
Szélessége kb 18,5-34 cm-ig állítható
Hossza 27,5-52,5-ig állítható
Magassága kb 5 cm

Szóval ezek az új szerzeményeim, nagyon örülök nekik, és gondoltam megosztom minden ide tévedővel, remélem hasznos infó több ember számára. Mivel készlet erejéig tart, aki szeretne az jól teszi, ha még ma megy és vesz.

UI:
Mindkettőt teszteltem, a karika nagyon jó stabil, nem csúszik szét a forma sütés közben, a másikon kellet kicsit igazítani, ugyanis az első próbasütéskor oldalra kinyomta a süti a keretet, férjem viszont szorított a klipszeken egy fogóval, így már érezhetően masszívabb, remélhetőleg már nem lesz gond vele, amint lesz vele kapcsolatosan tapasztalatom beírom.

Már több piskótát is sütöttem a sütőkeretben, jól funkcionál.

5 megjegyzés:

egycsipet írta...

Jujj, de szépek!
Jujj, de jók!
Jujj, de...! :DDD

Kiskukta írta...

Ugye?

Unknown írta...

Szia! Én nemrég szereztem be ilyeneket és azt szeretném kérdezni, hogy csak simán bele kell rakni a tésztát? Nem folyik ki?

Kiskukta írta...

Anikó, egy sima piskótát, vagy az általam használt tortalapot nyugodtan beleteheted, nem fog kifolyni.

Unknown írta...

Köszi szépen! Akkor most már bátran neki fogok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails