2009. október 16., péntek

Diótorta

Diós krémből, és sima tortalapból áll ez a torta.Ezt már nem is részletezem, csak a díszítésről írnék pár sort.
Szerintem ez egy nagyon egyszerű díszítési mód, kézügyességet nem igényel, csak egy kis türelmet. A kis barna pöttyök elkészíthetőek fondantdból de marcipánból is, minimális mennyiségre van szükség, maradék fondantot vagy marcipánt is felhasználhatunk hozzá. Nem mértem le, de kétlem, hogy 100 gr-nál többet felhasználtam volna.
Ezen kívül szükségünk van egy hosszú vonalzóra, ezzel tudjuk szép egyenletesre és egyenesre megcsinálni a csíkozást, mossuk le olykor-olykor csíkozás közbe, és hagyjuk vizesen, mert úgy könnyebben tudunk csíkozni.
A csíkozást akkor csináljuk miután már a krémünk megkeményedett a hűtőben.
Miután becsíkoztuk már nincs más dolgunk, hogy viszonylag egyforma gömböcskéket görgessünk az ujjunk alatt, aztán a metszéspontokba helyezzük. A szélekre babokat görgessünk, de természetesen bármi mást is lehet tenni ami ízlésünknek megfelel.

Szerintem annyira dekoratív ez az egyszerű kis díszítés, hogy akármelyik ünnepi asztalon megállja a helyét.

18 megjegyzés:

Gál Edith írta...

Hat el vagyok ajulva! Fantasztikusan ugyes vagy! Gyonyoru a tortad! Mar tobbszor mondtam,most is:MINDEN ELISMERESEM!Gratulalalok!

Jade írta...

Ez igy van, annyira dekorativ, hogy erre tobb nem is kell. Gyonyoru!

Limara írta...

Nem is találok már szavakat! gyönyörű! :))

Vegavarázs írta...

Ez gyönyörű! Nagyon ötletes és látványos a dekoráció!

egycsipet írta...

Húú, nagyon jól néz ki! :)

Andi/cuki írta...

Hogy ez megint de gyönyörű!:-))

Kiskukta írta...

Edith, köszi szépen!

Judith, én is úgy gondolom:)

Limara, köszi neked is!

Vegavarázs, üdv nálam! Köszönöm!

Egycsipet köszi!

Andi, köszönöm!

Süti Bazár írta...

Fantasztikusan szép és ötletes! :-))

Vali írta...

Nagyon szép. Finom ízléses. Elfogadnám én is.

Macus írta...

Nagyon szép torta.
Nem akarok visszamenni az erdeti recepthez, ezért ideírom: a fehércsokis kókuszos sajtkrémes tortádat kapta ma a fiam szülinapi tortaként. Ez volt a krém egy Limara-féle kakaós piskótán. isteni volt!
Holnap (vagy még ma) teszek fel képet az oldalamra.

Andi írta...

Hűű, ez nagyon szép!

Moha írta...

Megint igaz, hogy a kevesebb néha több! Ez egyszerű és nagyszerű lett!

Kiskukta írta...

Yasmine, :))

Vali, üdv nálam! Köszönöm!

Macus, örülök, hogy ízlett nektek, és hogy le is írtad nekem. Meg fogom nézni:)

Andi, köszönöm!

Moha, én is sokszor az egyszerűre szavazok, azok is gyönyörűek lehetnek. Köszi!

Wise Lady írta...

Ez csodás! Alkalmazni fogom én is, tényleg egyszerű, de nagyon dekoratív.

Kiskukta írta...

Örülök, hogy tetszik!

Kriszta írta...

Szuper jól néz ki ez a torta, és biztosan nagyon finom is volt!!!

Névtelen írta...

Nagyon szépen dekorálod a tortáidat!!! Orsi (swe)

Kiskukta írta...

Koszonom!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails