2011. március 2., szerda

Fehér virágos torta lila alapon



Tetszenek nagyon ezek a síkban díszített, egyszerűnek látszó torták (időben rendesen ellehet vacakolni a díszítésével). Még régebb kaptam az egyik tortázós barátosnémtől hasonló tortáról képet, az összetettebb volt, több dísszel, nekem most ennyire futotta az időmből de a végeredmény így is nagyon tetszik. Annyira kis elegáns, finom de ugyanakkor nagyon mutatós is a végeredmény, hogy nyomban a szívemhez nőt! És nem csak ezért nőt a szívemhez, hanem mert számomra kedvelt személynek készült:))
A képen sajnos nem jön át az eredeti színe, de ez van. Nemsokára jön a nyár, és remélhetőleg nem lesz ilyen gond azután.

25 megjegyzés:

Cecilia írta...

Ez csodaszep lett!Koszonom,hogy en lehettem az elso aki latta!

Moha írta...

Imádom a lila tortáidat!!! Gyönyörű lett, elegáns, és csuda színű:)

egy pici írta...

Csodálatosan szép:)!

Mary írta...

Gyönyörű lett:)

Gesztenye receptjei írta...

Ez meseszép lett!
Nagyon ügyes vagy:-)

Kati írta...

Jajj, de szép!!!!!! :-)

(Köszi a választ! Szerintem is finomabb az igazi tejszín, viszont azt kizárólag zselatinnal lehet krémmé "varázsolni", legalábbis nekem. :-P)

Rika írta...

Csodaszép lett!!!!

Zsiri írta...

Meseszép!

Adryenn írta...

Csodaszép lett!
Nagyon tetszik:-)

Ami írta...

Gyönyörű :)

Anita írta...

Igazán elegáns!

dzsin írta...

Csodaszép. Egyszerűen káprázatos miket tudsz csinálni!
Ezt a szép színt hogyan lehet elérni?

Ditta tortái írta...

Nagyon szép, elegáns torta!

Eszter írta...

Nagyon tetszik, gyönyörű lett!

Timi írta...

Kedves Kiskukta!

Mindig csodálattal nézem az újabb és újabb munkáidat! Olyan nagyon ügyes vagy :)

Kiskukta írta...

Köszönöm mindenkinek!:))

Dzsin, ezt kevertem, wiltonsos zselés királykék, szilas folyékony málnapiros, és por rubinvörös, ha világos lilát szeretnél akkor a por el is hagyható. a zselatin oldásakor már hozzáteszem a festéket.

Rékamanó írta...

Nagyon szép!!

Turák Kinga írta...

hát ez egyszerűen fantasztikus!!!
egy szeletet most el tudnék fogyasztani belőle! :)

zsula írta...

Noémi ez a torta csodálatos! Nem tudom volna e szívem megvágni! Igényes mint minden munkád. Gratulálok!

Kati írta...

Szia! megint a segítségedet szeretném kérni; arany színt kellene kevernem (fondant). Nincs valami ötleted? Köszönöm! :-)

Kiskukta írta...

Ré, Kinga, Zsula, köszönöm:))

Kati, milyen festéked van?

Thrini írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Edit írta...

Kedves Kiskukta!
Imádom a tortáidat, sokat csináltam már a te receptjeid alapján és nagyon sok dekorációs ötletet is loptam tőled. A te oldalad láttán kezdtem el kb 1 éve tortázni. Jók a krémek, a te piskótád és fondantod a legjobb. Ezt a gyönyörű lilát nagyon irigylem. Van Söregis 12 színűm, lila is van benne, de nem ilyen. Segítenél, por rubinvöröset hol lehet kapni? Nekem személy szerint szép pirosat sem sikerül a géles pirossal elérni, megpróbálom a folyékonnyal legközelebb.
Köszi!

Kiskukta írta...

Edit köszönöm a dicséretet! Por festéket cukrászkellékesnél lehet venni, a nagyobb városokba találsz ilyet.

IsaBella írta...

Nem tudom, milyne lehetett az eredeti lila, de az, ami a képen látszik, nekem nagyon-nagyon tetszik! Imádom az ilyen színeket. :)
A tortát gyönyörűen díszítetted ki! Annyira elegáns! A díszeket sem keveslem, szerintem így pont jó lett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails