2011. október 9., vasárnap

SAD-Anita tortái



"Abszolút kezdő vagyok a torták terén, de rátaláltam a blogodra, és eldöntöttem, hogy kipróbálom magam. Megláttam nálad, hogy mennyi lehetőség rejlik a fondantban, ezért egyből a mély vízbe ugrottam, és az általad leírt receptek alapján megsütöttem az első tortámat.
Nem sikerült a várakozásaimnak megfelelően, de nem adtam fel. Minden egyes tortával tanulok a hibáimból, és egyre szebb munkák kerülnek ki a kezem alól. (Szerintem.) Mivel csak a családtagok számára készítettem eddig tortákat, nem ruháztam be semmilyen eszközbe. Amivel dolgozom: 26 cm-es kapcsos tortaforma, szilas ételfesték, fogpiszkáló, fültisztító pálca, vékony festőecset, derelyemetsző, kis méretű kés, házi készítésű fondant. A feliratokat, mintákat papírra nyomtatom, majd kivágom, és ezt használom sablonként. 
A képen az eddig készített tortáim egy része látható időrendben. Személyes kedvencem a tarsolylemezes-íjászos torta, de büszke vagyok a többire is."

1 megjegyzés:

Biró Anikó írta...

Nagyon szepek ezek a tortak.ugyes munkak. Gratulalok a keszitonek:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails