2010. december 26., vasárnap

Oroszkrémtorta karácsonyi jelmezben

(Christmas cake)

Ez is karácsonyra készült, nem (ez sem) nekünk, de bevallom, megkívántam. Lehet hamarosan el is készítem saját részre is.

Sokat gondolkodtam mi legyen a dísze, végül úgy gondoltam, hogy a mézes szép dísze lehet ennek a tortának, és szerintem így is lett a valóságban. A mézeskalács tésztájába tetem egy kis kakaót hogy sötétebb legyen, az ízén sem rontott, sőt, nekem így még talán jobban is ízlett. A torta oldalát mézeskalács morzsával díszítettem.

15 megjegyzés:

Mary írta...

Csodaszép mint mindig!:)

Névtelen írta...

Draga KUKSIKAM!
Gyonyoru mint mindig! Az izet mar nem is emlitem mert Nalad minden tokenletes!Kellemes Unnepeket!

Macus írta...

valóban szép, igazi ünnepi torta lett.

Ditta tortái írta...

Szép lett nagyon!

Ami írta...

Csodaszép és karácsonyi! Imádom :)

Reka írta...

ez fantasztikus :)

Bianka írta...

Gyönyörűűű

Eszter írta...

Nagyon ötletes, nagyon szép lett!
Az oroszkrém recipe is fent van a blogon?

Kata írta...

A torta is nagyon szép, és a mézesek is gyönyörűek, meg a kettő együtt is:)

Anyatigris írta...

Nagyon ötletes!:)

margit2 írta...

Szerintem is csináld meg magatoknak is! Csodaszép, és isteni finom is lehet! :-)

Kati írta...

Hú, karácsonyi is, gyönyörű is...ez igen! :-)

Kiskukta írta...

Köszönöm mindenkinek!

Eszter, még nincs, mert bár kóstolás alapján nagyon fincsi lett a torta, de személy szerint nem ettem a kész műből, és szeretném letesztelni a receptet mielőtt felteszem. Amúgy nagy sikert aratott a torta, úgy hogy biztos finom volt. Pudingos alapú volt ez a krém, nem pedig tojás alapú, de remélem hamarosan újból elkészítem, már saját részre, és akkor felteszem.

feketepillangó írta...

Ez álomszép!!!

Zsiri írta...

Nagyon szép, a mézeskalács díszek végképp karácsonyi hangulatot andak :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails